صور سما المصري على طريقة محمد صلاح من داخل مدرجات ستاد القاهرة

سما المصري تلتقط صورعلى طريقة محمد صلاح في مدرجات ستاد القاهرة قبل مباراة مصر وجنوب إفريقيا، في دور الـ 16، من بطولة كأس الأمم الإفريقية 2019، حيث وقفت الفنانة سما المصري، بملابسها المثيرة “الهوت شورت” في ستاد القاهرة، مرتدية قميص المنتخب الوطني.

وعلقت سما المصري، بالقول: “أخيرًا وصلت الاستاد وادي حركة مو صلاح.. والناس اللي كانت زعلانة المرة اللي فاتت من لبسي عشان كان مفتوح من فوق ولا تزعلوا، وكمان قطعت التيشيرت لأني مكنتش لاقية تذكرة بس ولاد حلال جابولي دعوة وكله تمام.. يا رب بقى مصر تكسب المرة دي كمان جنوب أفريقيا على وشي”.

ووجّهت سما المصري رسالة إلى منتقديها من ملابسها في المباراة الماضية: “الناس اللي كانت زعلانة مني عشان لبسي مفتوح من فوق ما تزعلوش، وعلى رأي هاني رمزي أديني قفلت المنور وفتحت البدروم ولبست هوت شورت كانت سما المصري حضرت مباراة مصر وأوغندا في الدور السابق من نفس البطولة والتي حققت فيها مصر الفوز، وأثار حضورها ردود أفعال كبيرة بسبب ملابسها.

صورة سما المصري على طريقة محمد صلاح

سما المصري
سما المصري

وأثارت سما المصري، جدلا واسعًا على السوشيال ميديا، وذلك بعد اعتراضها على نفاد تذاكر مباراة مصر القادمة، عبر صفحتها الرسمية على موقع الصور “إنستجرام“.

ونشرت المصري، صورة لموقع بيع التذاكر على الإنترنت عبر صفحتها على “إنستجرام”، وعلقت عليها قائلة: “هو مين دا اللي التذاكر نفذت لماتش مصر يوم السبت؟.. من امبارح عماله ادخل عشان احجز تذكره لماتش مصر وجنوب أفريقيا يطلع لي الرسالة دي أن التذاكر نفذت وكل لما أسال حد يقولي فعلا الرسالة دي بتطلع لكل الناس

سما المصري
سما المصري

“.

وتابعت سما المصري، قائلة: “لا دا أنا اصور لكم قتيل.. أنا لو مروحتش ماتش يوم السبت هاروح اقعد لكم قدام الاستاد بالمايوه يا اتحاد الكوره انتوا ووزارة الرياضة، أنا بقولكم اهو وساعتها كل الجمهور هيسيب المدرجات ويطلعلي بره يقعد جنبي.. عايزه تذكرة ياناس.. المدرجات من غيري ملهاش أي لازمة والجمهور الغالي قلبه هيتقطع لو انا مروحتش.. عايزه تذكرة يا ناس”.

التعليقات مغلقة، ولكن تركبكس وبينغبكس مفتوحة.