busty cougar in stockings prefers it doggy style.sex indian
tight stepsis sophia wilde slammed by stepbro on the bed. alledepornos.com
tubekitty

بعد إعلان ارتباطها.. مي حلمي ممسكة بيد شاكوش

أثارت الإعلامية مي حلمي، الجدل على مواقع التواصل الإجتماعي وذلك بعد إعلانها بالإرتباط من شخصية مشهورة على حد قولها، ورفضت كشف هويته معلقة:”مش عاوزاكم تزعلوا مني عشان مش هقدر أرد على أي أسئلة بخصوص اللي جاي أو هو مين وإزاي وفين؟ يكفي إني شاركتكم فرحتي من قلبي، ولكن اتعلمت داري علي شمعتك تقيد، بس أوعدكم أول ما يجي الوقت المناسب هتفرحوا”.

بعد أزمة تامر شلتوت.. حسن شاكوش في الصورة

ظهرت مي حلمي برفقة حسن شاكوش في إحدى المطاعم الشهيرة “البرنس”، وتناولا العشاء برفقة عدد من الأقارب، وشارك ناصر البرنس كعادته فيديوهات على الصفحة الرسمية للمطعم تظهر مي حلمي وحسن شاكوش، داخل المطعم.

شاكوش ومي حلمي

حقيقة ارتباط حسن شاكوش ومي حلمي

تبادل عدد من رواد مواقع التواصل الاجتماعي، الفيديوهات التي نشرها ناصر البرنس حسن شاكوش ومي حلمي، مؤكدين أن حسن شاكوش هو العريس الذي ارتبطت به مي حلمي، مبررين ذلك لأنها حضرت إلى المطعم بسيارة شاكوش الخاصة، وظهر ممسكاً بيديها مما اعتبره الكثيرون إعلاناً رسمياً لإرتباطهما.

شاكوش ومي حلمي

قبل شاكوش.. مي حلمي وتامر شلتوت

كشف الفنان تامر شلتوت حقيقة ارتباطه بالمذيعة مي حلمي، بعد الجدل الكبير الذي أثارته صورة جمعتهما على متن طائرة، بعد إعلان ارتباطها مباشرة مما جعل الجميع يظن ارتباطهم

نشر شلتوت، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي “إنستجرام”،: “للتوضيح، أنا مسافر لشغل في شرم الشيخ وقابلت الزميلة مي صدفة في الطيارة، بس كده”.

مي حلمي وتامر شلتوت

مي حلمي لتامر شلتوت: عايز تركب التريند

هاجمت مي حلمي تامر شلتوت بعد نشره لصورة تجمعه بها في المطار، قائلة: “كل واحد عاوز يركب التريند ومبياخدش باله من أذيته لغيره بحب زمايلي وبحترمهم جدا لكن مش طبيعي بعد إعلاني لارتباطي بيومين تيجي تتصور معايا في الطيارة بالصدفة وتحط قلب على الصورة وتسيب عنصر التشويق للجمهور مافيش إحساس بالغير؟”.

اختتمت: “كان ممكن زي ما وضحت للناس بعد سبع ساعات كنت تكتب صدفة حلوة زميلتي مي أوقع، أنا بحب الكل ومبحبش أشوف الناس وحشه، ماكنتش مستاهلة القصة عشان حبة أخبار مالهمش لازمة غير أنهم يضروني في نفسيتي مش أكتر وقت فرحتي، معرفش كان المفروض اتصرف ازاي كنت أرفض الصورة”.

 

مواضيع قد تهمك:

تعرف على أسعار السجائر الجديدة بعد الزيادة

تردد قناة بين سبورت المفتوحة الناقلة لمباراة مصر وأسبانيا

التعليقات مغلقة.

https://pornsocket.cc my penis goes up. sexyvideoshd beeg