بعد حفلته في الساحل الشمالي محمود العسيلي يسخر من معجبيه: 30% بس معاهم واسطة

محمود العسيلي يشغل حفلته في الساحل الشمالي

محمود العسيلي يشغل حفلته في الساحل الشمالي:-

محمود العسيلي.. بعد أحيائه لحفله في الساحل الشمالي، وجه النجم محمود العسيلي رساله إلي جمهوره عبر صفحته الشخصيه بموقع التدوين المصغر تويتر قائلا:” شكرا للجمهور العظيم اللي حضر.. كانت مولعة بيكو”.

وقدم مجموعة من أشهر أغنياته مثل “يا ناس”، “ملايين”، “فى حتة تانية”، “حلم بعيد”، “انت تقدر”، “وجع الهوى”، “تررم”، “فوقى”، “سهلة وبسيطة”، وفقاَ لتلبية رغبة الجمهور فى تقديم كل الأغنيات التى يحبونها.

حفلته في الساحل الشمالي
حفلته في الساحل الشمالي

سخرية العسيليمن تعليق متابعيه:-

وعلق مجموعه من المتابعين علي كلمته وسخر العسيلى  حيث قام أحد المعجبين بسأله قائلاً: “ضربت حد إمبارح من الجمهور ولا عدّت سليمة”. ورد عليه محمود قائلاً: “في 3 بس .. 2 راحوا على المستشفى وواحد عالجوه في المكان على طول.. جت سليمة”.

وعلق أخر علي صورته مع المعجبين قائلا:” طبعا كلهم معاهم واسطة، وسخر العسيلي منه :” لا 30% بس”.

ويأتي الحفل بعد أزمة محمود العسيلي وتداول أكثر من مقطع فيديو يظهر من خلاله وهو يحرج أحد معجبيه ويرفض التصوير معه والجدير بالذكر أنه  أثار غضب الكثير من الناس في الأونة الأخيرة بسبب أحراجة لشاب طلب التصوير معه حيث قال له:”انت معاك واسطة يعني ايه اللي يخليني اتصور معاك، انت جامد كدة مثلاً يعني الناس دى كلها بتكرهني وانت بس اللي بتحبني”.

سخرية العسيلي
سخرية العسيلي
شاهد الفيديو..  https://www.youtube.com/watch?v=RHaH5U9ThR0

أعتذار العسيلي من جماهيره:-

وأعتذر عبر صفحتة بموقع تويتر قائلًا :”دي كانت حفلة كبيرة فيها مئات الطلبة وواحد منهم مصمم يتصور ولو اتصورت معاه مش هغني لأني لازم أتصور مع كل الناس اللي في الحفلة .. من فضلكم متحكموش على حاجة انتو مش فيها”.

كما أضاف:”أي فنان عارف إنه من غير جمهوره ولا حاجة وصفر عالشمال، وإن من تواضع لله رفعه بعتذر بشدة لكل الناس اللي اتضايقت من الفيديو اللي انتشر وبعترف إني كنت غير موفق تمامًا في اختيار الألفاظ، ولكن الصورة والله ناقصة وكان كل نيتي عدم تمييز حد عن حد أثناء الحفلة أنا أسف مرة تانية”.

ولكن لم يقبل الجمهور أعتذاره قائلين :” معاك واسطة عشان نقبل اعتذارك”.

 

 

التعليقات مغلقة.