شاهد رقص مني فاروق بالعباية في غرفة تصوير علي أغاني محمد رمضان 2020

نشرت الفنانة مني فاروق مقطع فيديو عبر حسابها الرسمي علي موقع رفع الصور والفيديوهات “انستجرام”، حيث تقوم فيه بالرقص علي أغنية محمد رمضان الجديدة 2020 “بم بم”، في إحدي جلسات التصوير بدولة الأردن، اثناء التقاط سيشن رقص مني فاروق .

وجاء طرح هذا المقطع عقب ظهورها في بث مباشر خلال الشهر الماضي، حيث ظهرت بحالة نفسية شديدة الصعوبة، وقد بدي عليها الإنهيار العصبي تماماً، نتيجة للمشاكل التي لحقتها جراء ظهورها بالفيديوهات الخادشة مع المخرج الشهير خالد يوسف.

وطلبت مني فاروق من متابعيها اثناء اللايف أن يسامحوها علي الأخطاء التي ارتكبتها، وأشارت إلي ان الجنس البشري لايخلوا من الوقوع في الأخطاء، وناشدت متابعيها بتمرير الدعم القوي، حتي تمر تلك الفترة العصيبة بسلام.

شاهد ايضاً: فيديو مني فاروق و خالد يوسف المسرب يحصد 20 مليون مشاهدة عقب البث المباشر

مني فاروق بث مباشر

وأردفت قائلة: “انا مبقتش عارفة اشتغل، كفاية إني أعمل نفسي مش واخدة بالي طول الوقت وعمالة أتعامل على إنه عادي وهو مش عادي وأنا تعبت من حاجات كتير قوي ومخنوقة قوي وأنا بتعامل طول الوقت مع الناس إن أنا منبوذة”.

وتذكرت فاروق فترة سجنها قائلة: “من شهر 2 لشهر 6 أنا برة الدنيا وميتة وعايشة ميتة، وكنت كل لما أنزل ويكون فيه فرصة إن أخرج من الأزمة أقول يا رب كفاية ويوم ما قالوا لي إني أخدت إخلاء سبيل أنا وقعت من طولي مش مصدقة بجد والنبي يا رب يكون الناس مبيضحكوش عليا وأخويا وأمي يشهدوا على ده”.

وأضافت: “أنا عايزة أعيش بسلام ومش عايزة حاجة وأنا أضعف بكتير من اللي حصل لي ومحدش مديني فرصة أعيش ولا أرجع أشتغل الشغل اللي كنت بشتغله وأنا غلطت وكلنا بنغلط”.

يهمك ايضاً: شاهد الفيديو كامل بدون قص او حذف فيديو جوهرة وخالد احمد للكبار فقط

وتابعت حديثها: “وأنا كنت صغيرة قوي وانتوا بتتكلموا في حاجة من سنين ليه طلعت دلوقتي أنا معرفش وانا مش زعلانة أنا بحمد ربنا إن كل ده حصلي وأنا صغيرة وإني أقولكم إن أنا غلطت”.

واختتمت البث المباشر بقولها: “كل الناس بتضايقني وأنا بخاف في مصر أمشي في الشارع حد يضايقني ومحدش عايش الحياة اللي أنا عشتها، ومحدش يحكم عليا ويقول دي مش كويسة عشان عملت كذا لأنك ماتعرفش ظروف البني آدمين زي ما أنا معرفش ظروفك وظروف كل واحد”.

فيديو رقص مني فاروق علي أغنية محمد رمضان بم بم

https://www.instagram.com/p/B9ZJ-sGFs5X/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

التعليقات
8371

الحالات السلبية

36

الوفيات الجديدة

1079

الاصابات الجديدة

7350

اجمالي المتعافين

1088

اجمالي الوفيات

28615

اجمالي الاصابات

قد يعجبك ايضا