busty cougar in stockings prefers it doggy style.sex indian
tight stepsis sophia wilde slammed by stepbro on the bed. alledepornos.com
tubekitty

فيديو الطبيب البرازيلي “فيكتور سورينتينو” كامل وتفاصيل الواقعة

تصدر فيديو السائح البرازيلي “فيكتور سورينتينو” كامل مؤشرات البحث اليوم في مصر والوطن العربي، بعد واقعة مثيرة للجدل، قلبت الرأي العام في مصر والبرازيل بعد انتشار فيديو لطبيب برازيلي جاء إلى مصر بغرض السياحة إلا أنه سرعان ما تحول إلى متحرش يطالب الجميع بمعاقبته على ما ارتكبه أثناء زيارته لمصر.

تفاصيل واقعة الطبيب البرازيلي والفتاة المصرية

النسويات في البرازيل قالبين الدنيا بقالهم يومين بسبب دكتور مشهور هناك خلال زيارته لمصر قرر يصور بنت مصرية بتشتغل في مكان ويستغل عدم فهمها للبرتغالي عشان يتحرش بيها ويقولها إيحاءات جنسية بجمل زي: “انتي بتحبيه يكون كبير؟ قاسي وكبير؟”

وقعد يضحك هو وصاحبه عليها، ونزل الفيديو على الأكونت بتاعه اللي بيتابعه مليون شخص. طبعاً البنت طول الفيديو ما كانتش فاهمه أي حاجه وبتبسمله بلطف بإعتباره سائح، وده اللي استفز الناس أكتر وخلى الدنيا تتقلب عليه. بعد الهجوم الكبير اللي حصل شال الفيديو وراح للبنت تاني يوم يصور فيديو وهو بيعتذرلها لكنه ما قالهاش الحقيقة. استغل البنت لتاني مرة وقالها أنا امبارح قولتلك “نكتة برازيلية” ف ما تزعليش،

وفضل يتكلم عن نفسه وحاول يلمسها اكتر من مرة خلال الفيديو والمرشد بيقوله ما تلمسهاش. وطبعاً البنت لا فهمت كلامه الأولاني ولا فهمت بيعتذر على ايه ولا مدركه أن الفيديو ده منتشر في كل مكان في البرازيل وصورتها بقت معروفه لكل الناس هناك.

محاولات الشخص ده أنه يحسن صورته ما نجحتش تماماً لأن البنات في البرتغال قرروا يوصلوا صوتهم هنا عشان الجهات المختصة تقدر تاخد موقف. لأن حسب كلامهم اللي اتعمل ده غير قانوني في البرازيل والأكيد انه مش قانوني هنا. الشخص ده لسه موجود في مصر (الأقصر) لحد دلوقتي. لسه بيتفسح وبيخرج في البلد اللي قرر يدخلها ويستغل عدم معرفة بنت بلغته عشان يتحرش بيها ويخلي الناس تتريق عليها. المصدر

فيديو الطبيب البرازيلي “فيكتور سورينتينو” كامل

قد يهمك ايضاً: فيديو.. أعرف قصة ريم الشمري البنت الكويتية مع المصريين ؟!

التعليقات مغلقة.

https://pornsocket.cc my penis goes up. sexyvideoshd beeg