فيديو.. منة عبد العزيز تتراجع: خناقة بسيطة ومحدش يتدخل

هاجم رواد السوشيال ميديا مواقع التواصل الاجتماعي، بعد أن تسببت في ضجة كبيرة على مدار الساعات القليلة الماضية، متسائلين أنه إذا كان الأمر بسيطًا كما تقول، فلماذا افتعلت كا هذه الضجة من البداية.

وقبل يومين قامت فتاة تيك توك تدعى  منة عبدالعزيز بعمل مقاطع لنشرها عبر حسابها على موقع الانستجرام وكذلك التيك توك، بجسدها شبه عارٍ و ملابسها الضيقة، وتعرضت “على حد قولها” لعملية استدراج واغتصاب اتهمت فيها شاب يدعى مازن إبراهيم، مغتصبني ومصورني بالإكراه وضاربني ومعورني في كل جسمي، واللي منزلة الفيديو بنات صحابي متفقين معاهم، واحدة اسمها شيماء شاكر وواحدة تانية اسمها رحمة وفاطمة أخت شيماء”.

 

منة عبد العزيز: اغتصبوني

واستكملت الفتاة، “كانوا متفقين مع مازن أنهم هيصوروني وهيضربوني ويغتصبوني وأديهم كلهم عملوا اللي في نفسهم ودى كانت أول مرة تحصل في حياتي أن انا أطلع كدة وأنا عايزة حقي، عايزة الحكومة تجيب لي حقي، مش عشان أنا معرفتش العيب من الغلط يغتصبوني، ياجدعان مهما كنت أنا وحشة ومهما كنت بنزل فيديو أو صور بس مش من حق راجل اسمه راجل يضربني كده ويرفع عليا كتر، دى قضية رأي عام والبنات صحابي كانوا متفقين مع مازن”.

وقعت مع عصابة فيها منة عبد العزيز

ولم تمر ساعات حتى خرج الشاب مازن إبراهيم في مقطع فيديو يرد عليها “بصوا ياجماعة أنا وقعت مع عصابة فيها آية اللى هي الشهيرة ب “منة” وكلاشينكوف، منة دي سرقت أهلها وأهلها متبرين منها وأخدت فلوس عملية أمها، بتقطع شرايينها وكنا بنقف جنبها، ولما بطلنا نقف جنبها طلعت قالت اغتصبناها أنا مستعد أروح للطب الشرعي ويتكشف عليها لو طلعت جيت جنبها أحبسوني، هي عايزة تليفون وفلوس عشان تحل المشكلة

وعقب انتشار مقطعين الفيديو لتظهر مرة أخرى الفتاة منة عبدالعزيز التى لم تكمل عامها العشرين ، قائلةً “بأنها عبارة عن خناقة بينها وبين مازن الشاب الذى اتهمته باغتصابها، وتم الصلح بينهما وأنا بخير ولا يوجد مشكلة وعيد سعيد عليكم”.

ليعلق أحد رواد السوشيال ميديا “بعد إدعاء منة عبد العزيز فتاة التيك توك تعرضها للاغتصاب.. ثم إنكارها وأنها كانت مجرد مشاجرة”..دى مهزلة ولازم  الدولة  تحبسها بتهمة التحريض على الفسق والفجور وخدش حياء المجتمع”.

التعليقات
8371

الحالات السلبية

36

الوفيات الجديدة

1079

الاصابات الجديدة

7350

اجمالي المتعافين

1088

اجمالي الوفيات

28615

اجمالي الاصابات

قد يعجبك ايضا