مي نور الشريف تتهم فاروق الفيشاوى قائله:كان بتاع نسوان وكنت بخاف على نفسي منه

مي نور الشريف تسئ إلي فاروق الفيشاوى

مي نور الشريف تسئ إلي فاروق الفيشاوى:-

فاروق الفيشاوى .. خلال الأيام الأخيرة تداولت مواقع التواصل الأجتماعي محادثة باسم مي نور الشريف مع شخص آخر، مكتوب فيها الآتي: “ميوش كنتي فين” فترد بـ :”كنت في عزا فاروق الفيشاوي”، فرد الطرف الآخر قائلاً: “الله يرحمه طول عمرك صاحبة واجب”، فجاء الرد: “”بلا واجب بلا زفت دا مشوار كئيب بلا قرف.. ده كان بتاع نسوان وكنت بخاف على نفسي منه”.

خروج مي عن صمتها بسبب فاروق الفيشاوى :-

فاروق الفيشاوى .. ومع انتشار هذة المحادثة خرجت مي نور الشريف عن صمتها لتوضح الحقيقة وهي أن هذة المحادثة ليست لها ولا يمت لها بصلة، مؤكدة على أن حسابها الرسمي يحمل العلامة الزرقاء، وهي غير مسؤولة عن أي حساب آخر يحمل اسمها.

شاهد الفيديو.. https://www.instagram.com/p/B0eteLiHoxN/?utm_source=ig_web_copy_link

كلمه مي عبر انستجرام:-

وقالت مي نور الشريف من خلال فيديو عبر صفحتها الشخصية بموقع انستجرام : “الكلام الحقير اللي اتكتب عن الله يرحمه فاروق الفيشاوي الإنسان اللي كتب كده حقير وده إهانة ليه وإهانة ليا..فـأرجوكم اللي يشير كلام فارغ زي ده يبقا حرام عليه”.

وكانت مي نور الشريف ووالدتها النجمة بوسي من النجوم الذين حرصوا على تأدية واجب العزاء في فاروق الفيشاوي، كما أنها نشرت منشوراً مؤثراً فور إعلان وفاته، كشفت فيه عن محادثة خاصة جمعتها مع النجم الراحل فكتبت: “فاكرة كويس جملتك: هم حاجة أنا و أبوكي سيبنها ليكي انتي و أحمد مكتبتنا ” انت كنت من أنقي و أجدع الناس بجد ربنا يجمعني بيكوا الحبايب كلهم علي خير ربي أغفر و أرحم… الفاتحة و الدعاء”.

وفاه الفيشاوي:-

في يوم الخميس الموافق 25 من يوليو توفي الفنان القدير فاروق الفيشاوى عن عمر يناهز 67 عاماَ بعد صراعه مع مرض السرطان، في مستشفي ابن سيناء، وتم  تشييع الجثمان من مسجد مصطفى محمود بالمهندسين بعد صلاة الضهر.

مي والفيشاوي
مي والفيشاوي

التعليقات مغلقة.